Marcha Dignidad 22M, #22M – Columna Asturies – 1ª etapa. Marcha de Nafarroa.- Día 1. Entrevista Vitor Cuetos: Asturies en Marcha...

  Les marches de la dignidá entamen n'Asturies esti sábadu con una manifestación dende La Felguera hasta Sama. 


Depués de delles aiciones nos caberos meses, y actos preparatorios cola presencia de Diego Cañamero, Sabino Cuadra, etc, esti sábadu ye'l momentu d'echar a andar les "marches de la dignidá", que tienen l'envís de llegar a Madrid el 22 de marzu vinientes de distintos puntos del Estáu español: Asturies, Galiza, Andalucía, Euskal Herría, ente otres.


Asina, Asturies 22M convoca esti sábadu una manifestación a les 12:00 con salida nel Parque Vieyu de La Felguera, que sirvirá como puntu d'entamu de la columna asturiana a Madrid. Nesi sen, posteriormente a la manifestación, la marcha empicipiará'l so rumbu, con una primer parada nel conceyu de Mieres, dientro d'un llargu camín.

Vítor Cuetos: 'Asturies en Marcha surde de la...

#22M – Columna Asturies – 1ª etapa

La lluvia no nos va a parar. Pasado el mediodía en el parque viejo de La Felguera una multitud de paraguas de las mas de mil personas salían camino de Sama donde se leyó un manifiesto y se despidió entre aplausos a mas de 200 personas que subieron Santo Miliano para acabar bajando a Mieres, donde fueron recibidos entre aplausos. La lluvia no dio ni un respiro, el orballu era el único respiro entre aguaceros. En el colegio público Liceo la comida esperaba l@s caminantes donde el gran patio atechado dió cobijo. El albergue de peregrinos de Mieres sera donde duerman.

Mañana se saldrá de de Mieres hacia Pola de Lena.

El 22 de Marzo…. ¡Nos vemos en las calles de Madrid!

Fotografías de HERNAN SILENUS
 http://marchasdeladignidad.org/22m-columna-asturies-1a-etapa/

Fotogalería.-Marcha de Nafarroa.- Día 1

Comentarios